Te-am întâlnit cândva

Te-am întâlnit cândva atuncea
în ceasul vieții cel mai greu
și cât de-amară mi-a fost crucea
o știi, Isus, doar Tu și eu.

Refren: / : O știi, c-ai fost și Tu acolo
povara ei când m-a răpus
și cât am plâns în grea durere
o știi doar Tu și eu, Isus : /

Te-am întâlnit când pe-o cărare
fără de țintă rătăceam,
și mi-ai adus în suflet soare
și peste răni mi-ai pus balsam

Refren: / : M-ai prins Isus cu drag de mână
și m-ai adus pe calea Ta
și lângă inima Ta bună
ai pus atunci ființa mea : /

Ne-am întâlnit din nou când câinii
rupeau din trupul Tău sleit,
atunci pe dealul Căpățânii,
și-am înțeles cât m-ai iubit.

Refren: Eu n-am putut atunci, o Doamne,
acel calvar să îl opresc,
nici să-Ți scot cuiele din palme,
nici fruntea să Ți-o răcoresc,
dar cad neputincios, Stăpâne,
și-ngenunchez la crucea Ta
și-Ți mulțumesc că din ruine
Tu ai salvat viața mea!

Lasă un comentariu